BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Saturday, January 1, 2011

Cuti Yang Indah Hampir Tamat!!

Assalamualaikum semua....

Aku nak cerita tentang aku g jalan2 lagi.. hehe =)
Kali ini, bersama adik tersayang, Muhammad Aiman Faris dan juga Adek Sepupuku yang ku sayangi, Hidayah & Putri..


Like sister, like brother..
P/s: Muke dia macam aku x?? Ade kan.. hehe =)

Putri

Dayah


Destinasi Pertama : Ulu Yam (29 disember 2010)

Seronok eh korang bile akak bawak g sungai?? 
Tengok lah korang.. Akak bawak g library pas ni.. Padan muke korang.. Haha =)

Dalam air pon boleh pose =)





NAK TENGOK X TARZAN MODERN??

Haiyaaaaaaaaaaa~

1


2


3

Taraaaaaaaaaa~




Eh.. Adek aku.. =)

Destinasi Kedua : Muzium Negara (30 disember 2010)

Semalam korang dah berseronok kat sungai kan.. Hari ni, kita g tempat ilmiah okies.. =)

Halussss nya family aku..

Akak nak amek gambar artifak tu lah.. Pesal korang posing kat tepi tuh??

Ni lah model terbaru dalam belog aku =)

Wah.. Rajinnye adek akak baca info..
P/s: Jangan tertipu.. Ini lakonan semata2 =) Aku yang suruh dorang pose macam neh..

Haiyaaa

Dah dah.. Akak amek gambar korang je dari tadi.. Amek gambar akak plak..

Eh... Nak pandang kamera yang mana satu ni?? 

Satu Malaysia !!!

Love ya IBU =)

LAST BUT NOT LEAST!!

Amek gambar ngan ular.. Aku tabek la budak2 ni.. Aku pon takot weh.. Huhu..

Destinasi Ketiga  : KLCC (30 Disember 2010)

Sampai2 je KLCC, kitorang makan duluuuuu..

Lepastu..

Amek korang.. Lepas g tempat ilmiah.. Kena pegi lagi tempat ilmiah.. haha =) (KINOKUNIYA)

Baca jangan tak baca tau putri..

Last sekali..

Tengok air pancot kat luar KLCC tu..

Senyum je nampak kamera ek..

Akhir kata, semoga adik aku n sepupu2 ku bergembira di cuti sekolah.. 

Bye 


2 comments: