BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Wednesday, January 19, 2011

Oh Kak Ayun Ayunar.. =)

..Assalamualaikum..

Ngeh3x..

Excited nye dapat jumpe Kak Ayun yang cute miut ni..

Husna Lana yang perkenalkan aku kat inner kak Ayun.. Besh3x.. Cube korang try.. 
Dengan berkat usaha Husna Lana mempromote kat aku, aku pon beli lah.. Memang besh..

Aku pon "tertukar" fesen tudong..

Huhu

Jangan muntah kat sini yek.. G toilet cepat..

Peace no war..

Gambar ni masa aku jumpe Kak Ayun sempena Hari Siswi, Universiti Putra Malaysia..
Waktu ni, Husna Lana & Itik Kejam x datang lagi.. Jadi, aku amek gambar dulu lah ye..
Hehe =)

Kak Ayun jadi salah seorang panel tau untuk forum keusahawanan.. Serious aku suke.. 
Baru aku tahu beberapa perkara tentang Kak Ayun :

1) Memang dari kecik dia dah dibesarkan untuk menceburkan diri dalam bidang perniagaan.. Kak Ayun tolong family dia jual kuih time kecik2.. (Bukan Siti Nur Haliza je yang jual kuih)
2) Umur Kak Ayun 23.. (Coming soon)
3) Inner tu, Aunty Nora kata (mak Kak Ayun), dorang jahit sendiri.. Aunty, Uncle n Kak Ayun jahit sendiri.. Yang paling banyak jahit, ayah Kak Ayun.. Best x?? =)

Kita haruslah mencari satu kelainan untuk menjual sesuatu produk.. Kita haruslah inovatif..
P/s: Thanx Kak Ayun.. Antara ayat2 Kak AYun yang masih segar diingatan..

Akhir kata, kerana aku sangat excited suruh kawan2 aku try inner ni, aku dah dapat sorang model yang baik punyer!!


3



2



1



Taraaaaaaaa~



Comel kan?? =)

TIDO SENYUM BEBERAPA MALAM SETELAH JUMPE KAK AYUN.. JANGAN JELOS =)

No comments:

Post a Comment