BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Wednesday, January 26, 2011

Excited Yang Melampau Tapi Best!!!!!!!!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia =)

P/s: Sila pura2 excited bile baca title aku nih.. Hehe..


Sape yang excited sangat nih??
Mestilah bukan aku.. Huhu..

Kenapa excited betul tu??
Adelah cter di sebalik nye.. Nak tahu..?

Nak tengok gambar??
Aku bagi gambar orang yang excited ni tau.. 

Cube teka!!!!

Gambar Excited 1

Mesti x dapat klu kan?? Haha.. Ok2.. Klu seterusnya..

Gambar Excited 2

Dah dapat klu sikit kan?

NEXT => Gambar Excited 3

Ok.. Ini gambar yang agak tenang sedikit..

Nak tahu x sape ni??
Inilah LADY SHANA =)

Excited teramat weh Lady Shana ni.. Aku duk sebelah dia masa kitorang tengok persembahan  sempena Pesta Gong Xi Budaya.. Serious aku x sangka, Lady Shana yang ayu cute miut sopan santun ni tiba2 menjadi kurang santun.. Huhu.. Sebenarnya, aku pon sama je.. Excited lebih kurang Lady Shana jugaks.. Tapi cover sebab aku rakam persembahan2 tu.. Hehe =) Serious best persembahan dari diorang.. Ade tarian kipas.. Ade wushu.. Ade lakonan.. Ade permainan.. Ade modern dance.. Ade nyanyian.. 
Banyak wooooooooooooooo.......

Comel kan?? hehe.. Melayu ade.. India pon ade.. Inilah 1 Malaysia.. =)

Saje nak kongsi kemeriahan yang ade kat 
Kolej Tun Dr. Ismail, Universiti Putra Malaysia =)


Ni lah yang sebabkan kami EXCITED sangat.. Tak kira bangsa, kaum dan agama, kami tetap berkerjasama untuk menjayakan sesuatu program.. 


Sekian, Terima Kasih..

2 comments: