BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Monday, January 31, 2011

Tolonglah Aku

Assalamualaikum dan Salam sayang buat semuaaaaa =)


TOLONG LAH AKU!!

PLZZZ.. PLZZZZZZZZ.. 
P/s : Nada merayu ni

Aku penah cerita kat entry yang lepas kan.. Yang rumate aku ni gler korea.. Selama ini, aku buat derk je sebab aku memang x minat.. 

TAPI

Lame2, aku dah macam TERPENGARUH ngan rumate aku..

Lepas tu, aku TERJOIN dia tengok cerita2 korea..

Pas tu, aku TERDENGAR & TERMINAT dengan lagu2 korea atau video lagu korea yang dia pasang..

Lepas tu, aku pon TERDOWNLOAD dari youtube lagu2 yang best..

Next, aku pon TERBUKAK video yang aku download tu & TERDENGAR lagu tu hari2..

JADI.. APE YANG AKU NAK KORANG TOLONG EK??

Aku nak hidup normal semula... Maksud aku, hidup normal tanpa KOREA..

Sebab, kawan2 aku minat Korea gak.. Tapi aku wat derk je.. Kecian kat diorang sebab aku sekadar melayan n cube memahami dorang yang minat Korea.. Tapi, macam dengar tak sungguh2 lah kan..

TAPI

Sekarang macam dah berubah je... Ngeh3x.. =)

Ni antara video yang chumel!!
SIYES aku x tipu!!

Orange Caramel => AING!!

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA =)

No comments:

Post a Comment