BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Tuesday, December 28, 2010

Suka Ria Nye !!!!!

Assalamualaikum

23 DISEMBER 2010 (KHAMIS)

Aku jalan2 dengan ZUZU, FAD & KAKA =)




Zuzu => Rumate aku dekat matrix (Tangkak, Johor)
Fad & Kaka => Kawan Chess aku dekat GACC =)

Mula2, aku amek Zuzu kat UKM.. Lepas tu aku amek Fad & Kaka kat MMU..

Then, kitorang g ALAMANDA, PUTRAJAYA..
huhu


Sampai2 je, kitorang MAKAN DULUUUUUU!!!!


Aku nak amek gambar diorang 




TAPI




Malu la plakssss (xnak pandang kamera plak ek korang padahal korang kaki gambar kan3??)

Fad yang demam

Kaka yang chumel 

Zuzu

Okies.. Sebab korang sampai hati xnak pandang kamera aku yang chanthek ni..
Aku x nak tengok jugak.. Huh.. Merajok!!




TAPI


Macam aneh je x pandang lensa kamera..
Lantak korang lah.. aku nak pandang jugak.. huhu =)



Tadaaaaaa~ Mane boleh x pandang kamera wehh.. haha =)


Have fun with all of u =)


..TAPI.. 


...Tiba2...


..Amek kau.. 
P/s: Ada pelajar UPM mintak tolong kitorang jawabkan 'questionnaire' dia.. Tergamam aku bile tengok mamat tu pakai baju UPM.. hehe.. Bangga lah jugak.. Tapi, sampai Alamanda kot cari respondent!! Chaiyok!!!!!!!!


Khusyuk kan kami jawab.. Mestilah... HIDUP UPM!! Oyeah... =)


24 DISEMBER 2010 (JUMAAT)


Berjalan2 bersama ibu tersayang =)


Mak aku ni memang.. Dia lah model kesayangan aku.. Aku suruh buat gaya ape pon, dia akan buat untuk anak dia neh.. Hehe.. =)
P/s: Jadi x muke terkejot mak aku?? Jadi... Kan3x?? (wajib cakap jadi okeh)


Ehem2.. Model tambahan ya di situ.. =)


Mesti korang dah bosan dengan model yang berbaju kurung dekat sebelah kanan tu kan?? 
Ok.. Ok.. Jangan nyampah dengan blog ini.. Nyampah dengan model saja ok.. =)


25 DISEMBER 2010 (SABTU)


Jom belajar buat coklat!!!!






Potong coklat.. Timbang => 300 gram =)


Kacau sampai cair dekat periuk yang panas (bawah tu ada periuk yang besar dan ada air yang mendidih).. Campurkan sedikit peanut butter n butter vanila sebagai perasa..
P/s: Kiranya kena ada dua periuk.. Satu besar (untuk isi air mendidih).. Satu kecik (untuk kacau coklat)..


Yeay.. Dah cair =)


Masukkan dalam plastik tu..


Lepas tu.. Masukkan ke dalam acuan..


Yeay !!! Dah siap.. Jom makan =)


Leh bukak kilang coklat x??
Ngee.. Kalau aku bukak kilang ke hape ke nanti, korang support tau =)

No comments:

Post a Comment