BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Monday, January 31, 2011

Alhamdulillah... =)

..Assalamualaikum..

Buah hati ku intan payong sayang =)

Alhamdulillah.. Aku syukur ke hadrat Illahi kerana pembedahan yang dijalankan ke atas ibu pada 27 Januari 2011 (Khamis), telah berjaya.. 

Sesungguhnya, risau dalam hati ni, hanya Allah yang tahu.. Aku cube senyum dan cube gembira depan ibu.. Alhamdulillah, ibu pon dah semakin pulih sekarang.. Dah balik rumah hari ni.. Ibu perlu banyak berehat.. Nadia akan jaga ibu ye ibu..

Nadia sayang ibu tau.. Sayang sangat..

4 comments:

  1. alhamdulillah...ibu awk sakit ape?? tgok awk post entry pasal ibu ni,,rindu aku kat ibu aku kat rumah..huhu...kalau awk risau,,sedih...dtg la singgah blog saye k..insyaAllah,,saya akan post entry yg boleh buat awk tersenyum..dan jgn lupa follow taw..hehe..-->
    http://aliefcmoi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehe.. thanx ye..
    ibu sy ade fibroid.. dah lame dah.. dari 2006.. skrg 2011.. baru buat pmbdhn.. fibroid ni macam kes biasa jugak lah di kalangan wanita.. ape2 pon, thanx ye =)

    ReplyDelete