BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Sunday, January 16, 2011

One Litre Of Tears Tipu!!

Assalamualaikum..

Huhu.. Kepada peminat cerita ni, mesti pelik nape aku kata cter ni menipu kan??
Padahal, cerita ni best gle kowtttt..
Aduhai.. 
Aku kata cter ni menipu sebab x kena dengan tajok!!

Bila aku tengok cerita ni, bukan setakat satu liter air mata aku meleleh..
TAPI
BERLITER-LITER OK!!!!

Sedih sangat lah cerita ni.. Aku bagi perumpamaan, kalau cerita ni 60 minit, 55 minit air mata aku mengalir tak henti2..
Dah la ada 11 episod!! Kalau lah aku tengok cerita ni tanpa henti, mesti mata aku macam ZOMBIE weh..
Rumate aku yang mempengaruhi aku untuk tengok cerita ni.. Mula2, aku buat derk je time dia tengok cerita ni.. Lepas tu, bila kawan2 dia masuk, sume kata cter ni sedih.. Ade sorang kawan dia tu kata, kakak n abang dia nangis tengok cerita ni.. Kakak dia aku x kesah la nanges.. Tapi, ABANG dia nangis jugak?? Ni yang aku macam semangat nak tahu tu.. Daripada xnak tengok, kepada nak tengok.. Rumate aku pakai ear phone tau time tengok cter ni.. Lepastu, aku jeling2 la kan tengok cerita ni tanpa dengar suara.. Tak sampai seminit, aku dah meleleh.. Melampau x?? Melampau kan..?? Baru baca subtitle, aku nangis dah beria.. Huhu..

Aduhai Eno Farhana.. 

Cerita ni cerita Jepun.. Kisah benar tau.. Tu yang sedih tu.. Dia ceritakan pasal seorang remaja perempuan yang bernama Aya.. Dia ada penyakit.. Otak dia semakin hari, semakin mengecut.. Sedih x?? Lepas tu, pergerakan dia semakin lemah.. Yelah, impuls lambat bergerak kan..

Kepada orang yang sensitif macam aku, baik x yah tengok.. Cerita ni mengalahkan cerita hindustan sedihnya..

Pesanan aku, tabahlah anda semua ketika menonton cerita ini.. 
SELAMAT MENONTON!!!

2 comments: