BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Monday, November 15, 2010

Wadi???

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Kali ni, aku nak cerita tentang Kolej Tun Dr. Ismail (kolej kesayanganku)..

Tempat yang wajib budak2 KTDI tahu ialah WADI!!
Apa wadi ni ek??

Huhu..

Soalan yang amat bagus dan menarik

Al-kisah..

Wadi ni adalah tempat yang paling menarik dalam KTDI.. Kolam yang "luas" dan "dalam".. Tempat warga kolej "berenang" sekiranya ada masa.. Juga tempat budak-budak kolej bersuka-ria.. Kalau tension2 ke, datang wadi, mesti hilang tension.. 
Sangat hebat ke wadi ni??

HEBAT & SANGAT HEBAT!!!

Memang best.. Jom tengok ni..

Memang seronok.. Wa cakap lu..

TAPI

Wadi ni juga menjadi ketakutan warga kolej bila bufday menjelma.. 
Kalau ada kawan2 sejati ajak datang dekat2 wadi tengah2 malam ke (terutamanya malam bufday korg) memang x yah lari lah.. Redha je lah ye..
Memang korang akan dicampakkan ke dalam wadi itu.. Kemudian, beramai2 kami yang mencampak korg tu melarikan diri.. huhu.. 

Kalau budak lelaki, memang best.. Dorg akan usung bufday boy tu dari bilik (kalau top, memang best lah bufday boy tu didodoi oleh orang ramai kan), kemudian BOOOMMM..
 Amek lah korang, kolam ikan yang korang kena campakk..

Kalau perempuan, kami baik sikit, wadi pon ok lah..

Jadi.. Janganlah takot untuk menjadi warga KTDI dan menyambut bufday di sini..
Memang dah tradisi, kalau korg tak pernah masuk wadi tu, maksudnya korang bukan warga KTDI yang sejati tau.. huhu..

Meh aku nyanyikan lagu bufday versi "WADI" untuk korang semua..

Campak dalam wadi, Campak dalam wadi, Campak korang dalam wadi, Campak dalam wadi!!

huhuhuhu =)


Ni lah kawan sejati.. Nak campak aku dalam wadi ye.. Siaplah korang nanti..
hahaha=)

P/s: Mesti korang pelik kan, nape cantik sangat baju ktorg time nak campak aku dalam wadi kan?? Dorang ni memang tau, nak campak aku time tengah pakai jubah.. Adoi.. Sebenarnya, malam tu, kitorang baru balik dari dinner.. hehe =)

Ramai weh yang bersetongkol.. Kan betul aku kata, korang tak payah lari.. Redha je ok..

Dah macam mak tiri ngan kakak-kakak tiri yang nak campak adik tiri yang baik hati macam aku tu.. Aku dah redha dah waktu ni.. Sikit lagi tu..

Ni lah gambar aku n diorang yang sangat "baik hati" sebelum dicampakkan ke dalam wadi!!

Huhu.. Ok lah.. Aku sudah.. Korang bila lagi??

Nak masuk sendiri atau dicampak..?

Meh aku jawabkan..

Hahahahah (gelak jahat)

SEKIAN, TERIMA KASIH

4 comments: