BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Thursday, November 25, 2010

Khas Untuk Sahabat

Assalamualaikum.. =)

Ni kisah agak lapok.. Tapi nak tulis jugak sebab aku sangat terharu.. Mesti ko terharu kan sebab aku nak tulis entry ni khas untuk ko weh (NURFIDYANA BINTI ARSHAD).. 
She is one of my bestfriends okies.. =)

Bufday dia 21 November aka hari Ahad.. Tapi aku x bg hadiah kat dia pon sebab dah akhir sem kan.. Faham2 jelah.. Huhu.. Aku cume jadi orang pertama yang wish bufday dia kat FB. Hehe.. 

Hari Ahad tu, tiba2 dia bagi aku n kawan aku sekotak libress.. Ops.. Tapi dalam dia, ko nak tahu x ape?? Bertuah punye budak, dia g balot 'hadiah' yang dia nak bagi tu dengan paper yang sangat2 banyak.. Aku hampir putus asa n nak buang dah, tapi kawan aku kata, 
"ade benda ni nadia, ko try lagi"..

Rupa-rupanya dia bagi benda nih =>

Aku sangat terharu weh.. Patutnya aku yang bagi dia hadiah.. Tapi, dia yang bagi aku..

..Aku pon terus pasang kat handphone aku sebagai tanda terima kasih, sangat gembira dan terharu serta sangat seronok..

Best tak?? (best sangat)

Terima kasih pada kau yana uit.. Aku sangat suke weh..

Ape-ape pon, 
Thanx A Lot To U
Happy Bufday Yang ke 22 okies..
Frenship Forever..
Ni je yang aku mampu bagi ko..


Sekian.. Terima Kasih =)

No comments:

Post a Comment