BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Thursday, November 4, 2010

HARI KENYANG SEDUNIA =)

Assalamualaikum
Hari ni hari kenyang sedunia uitt..
Aku asyik makan free je hari ni.. Alhamdulillah..

Mule2, aku asalnye kat UPM.. 
Lepas tu mak aku ajak makan ais krim baskin robbin..
Aku pon ape lg..
Melulu terus ke kereta CLK => CUTE LITTLE KANCIL milikku =)
Sampai je rumah, mak aku suruh makan dulu..

Aku pon makan menu pertama => 
Nasi Lemak + telur mata setengah masak.. 
Pergghhh..

Lepastu, g leisure mall bersama ibu terchenta.. G makan Baskin Robbin.. Nyum3x..

Mak aku teringin nak makan A&W..

Tapi, malang sekali, kedai tu dah tutup

Dengan hampanya, kami pun ingin pulang..

Tiba-tiba, ibuku ternampak Kenny Rogers Roasters


Ibu ajak singgah..
Ape lagi..

<<SERANG>>

Pada asalnya, tanya harga muffin je..
Tapi, last2..

order

Chicken Black Pepper

Sandwich

Susu + Caramel => Sedap =)

..Muke excited tunggu makanan..

Ble nak sampai ni? 

Yeay.. Yeay.. Da sampai.. Auummm...

Versi sopan.. Sayang nye nak makan..

..OKIES.. 


<<HABIS SESI SIANG>>

..Makan lagi..

Malam, pegi sini pulak..

Kuala Lumpur.. Senyumanmu.. Di malam ini..
Sungguh bererti.. Lalala~

Excited makan lagi.. HOHO..

Org belakang: Dah-dah la eno oit..

Lepas sudah kenyang.. Kita harus berjalan2.. Betol x??
Jalan jalan.. Ambik gambar.. Yeay..

Versi poyo


KAMI dgn org yang buat persembahan =)


KAMI budak UPM
KAMI nak balik
Tolong KAMI

..Bagai bulan dipagar bintang..
p/s: nak nyanyi lagu P. Ramlee tp lupe lirik daa

KAMI Charlyes Anglores =)


Budak di belakang KAMI x kenal

Miss Yana & Miss Una.. Nanana~
Where is Miss Yuna??
..hurm..


KAMI dgn kumpulan "GERILA"


Ko ingat ko diva??
Dah.. Dah.. Next picture..

Jangan gaduh kat cni.. Gaduh kat umah k..


Da habis.. Jom balik..


Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada IBU terchenta dan individu yang telah mengseponser makan malam kami di restoran nelayan yang marvelous sedap..
Tapi, agak rugi kepada yg alergic seafood.
Walaubagaimanapun, yang x alergic tu, memang makan dengan sangat seleranya..


THANX A LOT TO ALL OF U

No comments:

Post a Comment