BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Monday, November 1, 2010

Books =)

..Assalamualaikum..
..Buku oh buku.. 
~Lalalala~ 
Sekarang kan musim exam kan.. 
Ni antara buku yang aku bakal baca.. 
P/s : Jangan salah anggap ye.. Aku bakal baca.. TAPI, blum baca lagi tau.... =)

Oleh sebab aku ni budak kaunseling, banyak lah buku kaunseling yang kena baca..

(1)
Aku amek subjek Penyalahgunaan Dadah Sem ni.. Assignment ktorg, kena cari penagih dadah.. Mencabar x?? ngeeee~

(2)
Aku amek minor moral.. Tapi kan, apa yang ktorg belajar, bukanlah benda yang akan diajar nanti tau.. Mesti org anggap ambik moral ni senang, tp susah tau.. Falsafah banyak gle.... Waaaaaaa....

(3)
Kesian kan kat buku ni.. Aku beli dari sem 1.. Skrg aku dah sem 5.. Tapi, sebenarnya, keadaan buku ni memang dah macam ni dari sem 1.. huhu.. Berselotape kat tepi tuh kalau perasan..
(P/s: Mesti org ingat aku rajin baca kan.. Padahal, buku tu kena hujan, kena air oren, terjatuh kat air2..)
Firs time pegang buku kan.. X reti lagi jaga buku.. (KONON)

(4)
Oit buudak... Ko amek ni time sem 3.. Takyah rajin nak baca.. =)

Ape2 pon, buku feberet aku ialah........

1
2
3

Buku ni best.. Warna-warni.. =)

Buku besh jugakkkkk =)

Ni buku feberet aku n aku suke bawak buku ni.. Sebab dia cumel.. Kecik.. Senang lah dibawa..
P/S: 
Perasan sesuatu x? 
Buku yang ilmiah, buruk-buruk.. Compang-campeng.. Kusut-masai.. 
Buku Chess, cantik.. licin.. x berkedot pon.. 
Tau sebab pe??
Buku chess ni aku balot.. Buku ilmiah aku x balot!!
Ape nak jadi kan.. 

No comments:

Post a Comment