BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Wednesday, November 3, 2010

L.O.V.E

<<L.O.V.E>>

.S.A.Y.A. .S.A.Y.A.N.G. .M.E.R.E.K.A.

Jangan la malu-malu ibu..

Camni la best.. Pandang kamera =)
My beloved mother.. Muahxxxx..

Satu-satunya adik aku.. Jd, memang aku kena syg dia lah kan..
Hehe.. Ni lah adik kesayangan, jantung hati, intan payung ku..

Ibu.. Mamy Dila.. Putri

Mamy Dila.. Atok.. Uncle Zaki.. Ibu

Sepupu sepapat.. Mamy mamy yang ku rapat.. =)

Makcik aku tau.. Pecaya tak?? haha =) My Cute Aunty Shira

Sepupu kesayangan ku kawen 
p/s: 
mcm kenal je buudak yg mengapit pengantin tu

Flower gurlzzz

LOVE my frenzz

Skema nye gambar ni.. Adoiyai..
Peace2 je??
Yang depan tu nape pasang kude2 plak.. adoiii..

Saya sangat suke gambar ini.. Unik kan..
p/s: 
kwn2 dia berhempas pulas nak melompat untuk mendapatkan shot terbaek..
dia slumber derk je g betulkan kasot dia.. ish3..

..Jom lumba lari..
p/s:
walaupun saya agak depan, tp gerenti lepas lari, saya tetap last sekali.. hehe =)

..Mari Melompat..
Aiyoooooo.. Mana kepala itu budak woo??
p/s: 
oo.. kalau x nampak kepala, itulah gambar yg hebat!!

Versi gedixx

Miss this moment

Versi Apacheee
hoooooooooooohaaaaaaaaaaaaaaaaa

Uittt buudaakk.. Ni kan entry untuk org yang ko sayang.. Pehal masukkan gambar ko plak ni..

..OPPPSS SORRY.. 

BACK TO DA NATURE

Thanx a lot to my supporter 
(SKU MEMBER'S)

My best frenz forever n ever

Kenangan kite belari-lari di atas bukit
ala-ala explorace tu

Dari kiri : Amir , Azam, Aliff, Aslam
..Rindu sangat kat diorang..
..Adik2 angkat aku kat kedah..
Sedih ni... Sob3..

banyak betul gambar versi "aneh tapi benar"
aku rase nak wat entry baru la pas ni
huhu

Ni sahabat-sahabat coursemate yg tersayang
skema ek?? jap ek..

..Amek kau..
Tadi kate skema kan??
hehe =)

..Last but not least.. 
Harap korang terhibur dengan koleksi2 gambar insan yang ku sayang..
Harap-harap, dengan gambar penutup ini, hidup anda akan lebih ceria.. =)







1



2



3



Taraaaaaaaaa~~~~~~~




Ops Mell... Sorry.. =)

SEKIAN

TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment