BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Friday, November 12, 2010

BEST CERITA RED

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan..
ambui.. skema sungguh ye

Kali ni, aku nak cerita pasal filem RED (Retired Extreamly Dangerous)..
Cerita ni serious best..
Kalau korang dah tengok & kata x best, aku sanggup KERAT kuku aku.. huhu..



Pada asalnya, aku tak berminat pun nak tengok cerita ni..
Datang nak tengok wayang pon pukul 9.30 mlm.. Pastu, tinggal 2 cerita je.. 
Pekerja kat situ suggest cte ni..
Dalam hati, terdetik jugak "best ke?"
Sebab, poster dia macam 'biasa-biasa je" tp sebenarnya cerita dia LUAR BIASA!!
Mak aku pon pada asalnya macam nak tak nak je ble aku pilih cerita ni.. 
Tapi, nasib baik best.. hoho..

Kan..kan.. kan.. Nampak biasa2 je kan.. Tapi memang best wehh TAK TIPU..
Aku seperti dah ketagih nak tengok cerita ni lagi..

Cerita ni ada unsur kelakar, aksi, romantik, suweeett..
Walaupun hero dia dah "retired", tp masih bertenaga berlakon..
Kepada sesiapa yang minat cerita ala2 JAMES BOND, LARA CRAFT dan MR & MRS SMITH, memang wajib TONTON..

Taknak balik..

Aku ngan mak aku rase NAK TENGOK LAGI lepas keluar panggung..


Dah dah lah tu ibu.. Jom kita balik ye.. Panggung nak tutup dah ni..

Korang tengoklah cerita ni selepas exam atau time nak relief tension ke k..

SELAMAT MENONTON!!

Ni dia, trailer RED:

No comments:

Post a Comment