BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Sunday, November 21, 2010

MERDEKA.. Yeay !!!!!! =)

Assalamualaikum dan Salam Perpaduan..

Hari ni tarikh yang bersejarah (20 november 2010) sebab aku dah habis EXAM wehh.. Yeay.. Berakhir sudah penderitaan dan penyiksaan aku.. 
(sape suruh ko x study awal2.. padan muke ko).. 

Lepas exam, aku terus gi jalan2 ngan kawan2 aku kat PUTRAJAYA.. Nak relief tension (konon).. 

<<APA LAGI>>

MARI BERGAMBAR =)

VERSI AGAK AYU

Posing dulu ye.. Huhu..

Ayu lah sangat.. (Wek.. wek..)

Pilih yang mana satu?? 

Caaaaakkkk.... =)

Poyos la..

Macam professional kan?? Wow.. Dia ni photographer tau.. Jangan main2..

VERSI SEPARUH AYU

Wooowww.. Kagumnya aku weh..
P/s: Yang lompat tu dah cumel.. Tapi aku macam semak je kat tepi tu kan?? 
Rosak gambar ni sebab aku..

Dari kiri : Nana & Etonzz & Yana
Al-kisah => etonz ngendap nana yang sedang posing tapi etonz x sedar yang yana tengah ngendap dia.. 
x sodar tu..

VERSI TIDAK AYU LANGSUNG

Oit.. Jangan membuat onar kat tempat orang la..

PICTURE OF THE DAY!!

Akhirnya, dapat amek gambar empat orang.. Thumbs up for this pic k =)
P/s: gambar ni x berapa nak center sebab aku set time.. jadi aku letak je lah celah mana yang buleh letak.. hehe.. janji ada gambar berempat..

Cik Heton

Cik Fidziyana

Cik Amalinana

Cik Eno Farhana

Kami dalam versi solehah.. Amin..

THE BEST OF DA BEST!!

Suke suki sangat kat gambar ni.. 
Thanx tau dekat Cik Amalinana yang amik gambar ni.. =)

Lepas posing2 kat TAMAN BOTANI, kami hantar Cik Heton kat komuter sebab dia dah nak balik kampong.. Lepas hantar dia, aku balik rumah n ajak Cik Fidziyana dengan Cik Amalinana sekali.. Ibu ada buat gotong royong kat kawasan perumahan tadi.. Ada banyak makanan yang mak aku tapau.. Sapa lagi yang nak makan kalau bukan kitorang kan?? huhu.. Mak aku x larat nak makan sorang2.. Huhu.. Memang best lah makan tadi.. Pergh..

Lepas tu.. 
Balik UPM..

Sekian, Terima kasih..

No comments:

Post a Comment