BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Saturday, January 28, 2012

Risaunye....

Assalamualaikum..

Nak luahkan rase risau terhadap 













LAPTOP
 ~ku sayang intan payong permata hati pengerang jantung berlian ~

Hari tu (b4 raye cina), laptop aku ni x leh bukak.. tanye la kawan2 yg arif.. dorg kate ni blue screen.. so kena bawak g kedai..

Pegi kedai, dia kate, kena cek dulu.. Kalau masalah software, format je.. Tapi kalau masalah lain, mungkin kena tukar hard disk.. Hard disk mahal la kan dalam rm 250++

AKu pon da macam berangan, kena kumpol duit ni untuk beli laptop baru..

TAPI

Alhamdulillah.. Org kedai tu kate, hard disk x rosak.. So, format je la..

Selepas format.. Alhamdulillah, dapat lah aku gune lappy ni mcm biasa.. Walaupun ade folder2 yg x dapat diselamatkan.. Tapi aku bersyukur ya amat sebab FOLDER FYP (final year project) n FOLDER MTM (ada banyak surat2 woo.. menangis kalau hilang!!) dapat diselamatkan =)

Jadi aku gumbira ria.. Tapi perasaan gumbira itu tidak lama.. Yang aku sedihnya, tibe2 laptop aku ni gelap pastu ok balik.. pastu, dia berkedip2.. Pastu kejap2 dia no respond.. Waa... Lagi 1 sem je lagi wahai sayang ku.. Bertahan lah ye.. Tunggu tuan mu ni habis belaja k..

Mungkin ini warning dia kot kat aku.. Yelah, bukak x reti2 nak tutup.. Tengok korea x reti2 nak berhenti.. Kalau online x reti2 nak rehat!! haha.. Cian kat ko MR LAPPY... 

I;m sorry =(

Ok lah.. Sekian, tq..

Itu sahaja luahan hati hari ini..

No comments:

Post a Comment