BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Saturday, January 14, 2012

Alhamdulillah.. Kebetulan =)

Assalamualaikum dan Salam Satu MALAYSIA!!

Pada suatu hari, Cikgu Hana (nama FB) berjalan2 di sekitar FB.. Melihat homepage FB dan ternampak satu perkara yang menarik.. Aku Cikgu Hana pon, cubelah link tu sebab link itu akan menceritakan mengenai NAMA FB kamu..


Lepas Cikgu Hana cube, inilah yang berlaku...


Alhamdulillah.. Kebetulan,  Cikgu Hana memang agak bertuah sejak akhir2 ini..

1) Dapat diary baru untuk 2012

=> Diary dr ibu kesayangan n dari puan pengurus KTDI

2) Dapat baucer buku RM200

=>Semua pelajar IPT dan Matrik dan Form 6 bertuah.. Tapi aku bertuah kerana aku dah final year.. Kalau baucer ni dapat untuk pelajar pada pengajian 2013, confirm aku x dapat.. Jadi alhamdulillah, masih bertuah =) Dah habis dah pon RM 200 aku tu.. Hehe..

3) Dapat Hp baru dari Aunty Kesayangan =) Tidak pasti sempena apa kerana bufday lambat lagi..

=>Aku suke sebab ia dapat masuk 2 sim card.. Sesunggunya aku ade 3 number.. Jadi selama ni aku bawak 3 hp dan mmg selalu tercicir ntah mana2.. Sekarang ni jimat la 1 hp.. Bw 2 hp je =)

4) Dapat markah yang aku rase amat lega untuk subjek tersebut (Alhamdulillah)

=> Sem ni memang penat sebab Kaunseling banyak kepada praktikal.. Ade Final Year Project pulak tu.. Jadi dua2 subjek ni bg aku amat kritikal n aku agak takut jugak dengan markahnya.. Tp alhamdulillah, wat masa ni, aku lega dan rase bersyukur amat dengan kedua2 markah untuk Subjek tu.. Semuga aku bertuah pada sem ini.. Amin =)

Alhamdulillah.. Syukur pada mu Ya Allah =)

Di kesempatan ini.. aku nak ucapkan terima kasih kepada ibu ku, adikku, aunty2 ku, teman2 ku, lecturer2 ku dan semua orang yang berada disekeliling ku kerana banyak membantuku secara langsung atau tidak langsung.. Aku doakan agar hidup kalian semua diredhai Allah.. Amin..


Sekian... Terima kasih..


No comments:

Post a Comment