BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Thursday, February 10, 2011

Thanx Ye Kawan2.. =)

Assalamualaikum

..Aku nak berkongsi sesuatu.. 

Terima kasih diucapkan pada sahabat2 yang banyak menyokong dan memahami aku.. 
Tadi, aku ade berkongsi sesuatu pada kawan2 aku.. Aku rasa lega.. Kata2 yang amat aku suka dan akan aku ingat :
Kehidupan kita ada HITAM dan ada PUTIH.. Kadang kala, HITAM penting dan kadang kala PUTIH penting.. Jadi, nak pilih yang mana satu ye sebab dua2 penting??
Pilihlah tengah2 iaitu KELABU.. Kalau perlu pentingkan HITAM, selesaikan yang HITAM.. Kalau perlukan yang PUTIH, selesaikan yang PUTIH pulak.. Jadi, seimbangkanlah hidup dengan baik.. =)

Aku percaya, setiap yang berlaku ada hikmahnya (BACA ENTRY LEPAS).. Setiap orang akan diuji oleh Allah dengan pelbagai situasi yang boleh ditempuhi mengikut kemapuan seseorang.. Aku selalu berpendapat: kalau Allah uji aku, maksudnya Allah sayangkan aku..  Ini kerana, bila Allah menguji kita dan kita dapat menempuhinya dengan baik dan percaya padaNYA, InsyaAllah, kita merupakan hamba yang baik.. Amin..

Ape2 pun, aku just nak share yang aku happy sangat hari ni.. Terima kasih kawan2 =)

THANX TO ITIK KEJAM 2... 3... n 4EVA =)

Sekian, Terima Kasih..

4 comments:

  1. waaaa..bagus la kalau happy..x nak cerita kat alief ke pasal kegembiraan awk tu??hehe..gurau je..actually alief suka sgt dgn quote hitam putih tu..nice one..hehe

    ReplyDelete
  2. kehidupan kte blh ibaratk byk ayat.. kehidupan kte ibarat roda.. sama la mcm eno ibaratk hitam n putih... so pe2 kte kena sentiasa b'syukur n happy ngan pe kte miliki walaupun pun cket..

    ReplyDelete