BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Sunday, February 27, 2011

Selamat Hari Tua Nadiatul Farhana

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Aku sudah tua.. Yeay.. Sudah matang.. Ye ke???
Hehe.. 22 tahun dah umur kau Nadiatul Farhana.. Sedar diri sket ye.. Behave ur self.. =)

Ape yang best dengan hari ini??

Kolej kesayangan aku, Kolej Tun Dr. Ismail dah adakan MAKT tau pada 27 Februari pada dua tahun berturut2 (tahun 2010 n 2011).. 
Ape MAKT tu ek?? 
MAKT tu, Malam Apresiasi Keunggulan Tradisi (Makan Malam Final Year)..

Aku seronok la sebab 27 Februari tu telah jd hari yang bersejarah buat kolej dan aku jugak.. Aku dah dua tahun berturut2 jugak jd AJK MAKT ni.. Memang aku akan buat yang terbaik dan all out untuk malam tersebut.. Chaiyok!!!!!! 

Thanx pada semua orang yang wish saya ye.. Saya sangat2 terharu.. =)
Saya sangat2 seronok.. Saya sangat2 happy.. Saya sangat2 risau jugak untuk malam MAKT ni.. Harap2 semua berjalan lancar ye.. =)

Sekian, terima kasih..

1 comment:

  1. salam eno, selamat hari lahir taw yg ke22 =)

    semoga dimurahakan rezeki, dipanjangkan usia, disayangi Allah dan makhluk2Nya serta dipertemukan jodoh dengan lelaki yg soleh dan beriman yg ditentukan Allah buat diriMu. Amin =)

    ReplyDelete