BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Saturday, February 5, 2011

Sejuk Hati

Assalamualaikum

Kali ni, aku nak bercerita tentang
TASKA TERATAK COMEL BESTARI =)

Sebenarnya, ibu aku penyelia taska ni.. Jadi, kalau aku cuti2, aku memang akan jadi 'nanny' sementara kat taska ni.. Tapi, aku sangat suke sebab aku memang suke budak2.. Suke layan diorang.. Kalau kite pandai layan, diorang akan manja dengan melampaunya.. Hehe =) Sejuk hati bile tengok diorang senyum tau.. 

Ada yang membesar depan mata aku.. Ada yang aku jaga dari dia baby sampai lah dah besar (umur 3 tahun).. Best nya rasa.. Masa jaga budak2 ni, aku sedar yang betapa susahnya ibu jaga aku.. Maksud aku, susahnya mak2 n ayah2 kite ni jaga kite.. Menangis x tentu masa.. Berak kencing diorang yang basuhkan.. Kalau demam ke hape, diorang risau gler.. Pampers n susu yang diorang kena sediakan tu mahal tau.. Kalau kite ni alergic ke, kena beli susu mahal n pampers mahal.. Macam2 kan kerenah kita ni.. Aku memang insaf sangat2 la ble jaga budak2 ni.. Aku memang menghargai ibu ngan abah tapi lepas melalui pengalaman ni, aku lebih menghargai dan sangat2 menyayangi ibu n abah.. 


Sejuk hati kan tengok budak ni?? Serious dia comel sangat =)

Bila lama tak jumpe dorang, rase rindu woo..

Ni lah adek2 aku.. Ramai kan?? Muahahaaha =)

..Akak sayunk korang tau..


Nah.. Amek ni.. Huhu.. =)


P/s: Gambar ni aku amek dekat koleksi gambar perkahwinan Ayu Raudhah.. Aku minat kat monkey ponkey ni.. Cute sangatt!!


Sekian, Terima Kasih =)

No comments:

Post a Comment