BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Thursday, December 2, 2010

Untuk Pedoman..

Hye semua...

Kita selalu tak perasan tapi ini sering terjadi.. Kita akan "judges" seseorang itu dari paras rupa atau pun personaliti luaran yang ditonjolkan oleh seseorang.. Tapi, janganlah melihat bahawa sekiranya personaliti nya tidak menarik, maka tiada apa2 yang menarik mengenai individu itu.. Setiap individu itu mempunyai sifat mereka yang tersendiri.. Kita harus mengenali seseorang itu dahulu dan jangan memandang rendah pada kemampuan seseorang.. (ambui, serious sungguh penulisan engkau kali ini ye.. hehe)

Sebenarnya, aku nak tunjuk kat korang tentang sorang "nenek" ni.. Tapi bukan nenek yang sebarangan ok.. Dia sangat2 berbakat tau.. 


<<<TAK PERCAYA??? TENGOK NI OKIES DOKIES>>>


video

Cube korang tengok betul2.. Pada mulanya, ada penonton yang macam "memperlekeh" kat dia.. Buat muke yang herot berot.. Si juri pon macam x percaya yang dia berbakat.. TAPI,,,, hakikatnya, dia sangat BERBAKAT weh.. Aku suke gle tengok reaksi orang2 yang perlekeh dia tu ble dengar dia nyanyi.. Memang superb lah weh... Baru tercengang dorang tengok.. Tu lah, perlekeh kat orang lagi.. Tak baik tau.. Ko ada suara macam dia?? haa.. Tak ade kan?? Jadi, jangan dok pandang rendah kat orang okeh.. Walaupon rambot putih, suara merdu weh....


Setiap individu mempunyai kelemahan dan kelebihan.. Walaupun kita nampak lebih banyak kekurangan pada diri kita, jangan cepat putus asa k.. =) Setiap kejadian itu pasti ada sebabnya dan hanya ALLAH yang tahu apakah rahsia pada setiap kejadian.. 


Renung-renungkan dan SELAMAT BERAMAL!!

2 comments: