BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Friday, December 10, 2010

Ngangkung VS Rapunzel??

..Assalamualaikum..

..Antara NGANGKUNG  dengan RAPUNZEL.. 
Mana yang korang nak tengok??

Aku nak tengok NGANGKUNG!!!!!!!!!!! Mak aku nak tengok RAPUNZEL!!!!!!!!!!!

Huhu.. Korang x pelik ke mak aku nak tengok RAPUNZEL?? hehe =)
Mak aku beriya2 nak tengok RAPUNZEL sebab dia kata iklan kartun tu nampak macam unik.. Kuda tu nampak macam kelakar dan Rapunzel tu nampak macam lain dari lain.. Kan kalau cerita puteri2, biasanya nampak ayu je kan... Tapi, rapunzel tu nampak macam ganas.. Tu yang ibu nak tengok sangat tuh..

Aku ngan mak aku pon macam gadoh2 manja time nak tengok wayang.. Kalau ibu tengok Ngangkung, aku akan belanja.. Tapi kalau aku nak tengok Rapunzel, ibu plak yang nak belanja.. hehe =).. Punye lah beriya dua2 nak tengok filem pojaan hati.. 

LAST2... SAPE AGAKNYA YANG DAPAT TENGOK FILEM POJAAN HATI??

1

2

3









Taraaaaaaaaaaaaaaa


Yeay.. Ngangkung menang.. Hehe..

Kesian mak aku.. Takpe, next week aku nak tengok cter RAPUNZEL ngan mak aku.. hehe =)
Asalnya, macam ni.. Aku seperti ingin mengalah.. Nak teman mak aku tengok RAPUNZEL.. Kebetulan, sepupu aku dua orang datang.. Tanyelah dorang nak tengok cter apa.. Dorang pon nak tengok NGANKUNG.. Jadi, 3 vs 1.. 3 la menang... huhuuhuhuhuhuhuhuhu..

Kami pon tengoklah wayang dengan suka rianya.. Naseb bek cerita NGANKUNG best gle... Kitorang berempat termasok mak aku yang x nak tengok cerita tu pada awalnya, berkekek gelak.. Awal2 dah lawak cter tu.. Adoi... Akak belakang aku tu, lagi lah beriya gelak.. Yang orang tak gelak pon dia gelak weh.. Tension aku.. Tapi, bagus jugak, meriahkan suasana kan..

NGANGKUNG best.. Tak nyesal aku belanja mak aku.. =)

Cerita dia dapat beri pengajaran pada kita semua.. Memang ada mesej yang nak ditonjolkan.. Selain tu, dapatlah kite hilangkan tension ye.. Terutama pada kita yang dah dapat tahu result ni.. (Result teruk weh.. Jadi, jom tengok wayang)

Kepada sesiapa yang nak tengok NGANGKUNG, jangan ragu2 ok.. 


Ape2 pon, ni untuk ibu ku yang tersayang



Selamat Menonton NGANGKUNG & RAPUNZEL (coming soon for me) =)

2 comments: