BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Saturday, December 31, 2011

I get something from my beloved.......................

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

I get something from my beloved....































PEOPLE =)




















1) Dari IBU sayang =) Memang Sayang IBU =)

Buku / diary edisi cinta.. Ehem2..
P/s : Masa aku mule2 masuk U, mak aku kate, blaja dulu.. 
Sekarang dah nak final year, mak aku kata, umur 27 baru boleh carik..
Nanti kang dah 27, macam ne lah ek? Aigoo~ 
Tp, dah bagi buku macam gini? Ape maksudnye? hehe =)
















2) Dari Pengurus KTDI =) Insan yang banyak bagi tunjuk ajar dekat aku =)

Thanx Puan coz sudi bagi tunjuk ajar dekat saya =) Jasamu dikenang!!!!!!!















3) Dari kawan kepada kawan aku tapi sekarang dah jadi sahabat aku =)

Her name is Umi.. Aku jumpe dia x banyak kali pon.. Umie ni kawan aku punye kawan.. Tapi, dah macam lama kenal n rapat plak =) Seingat aku, 3/4 kali je kot baru jumpe.. Tapi, seronok dapat bertambah kenalan seperti kamu.. Thanx Umie sebab bagi Nadia coklat.. Ngee.. =)






















Itu sahaja...











The conclusion => Jangan jeles haa... Hehe =)






Sekian, Terima Kasih =)


No comments:

Post a Comment