BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Friday, December 16, 2011

Aku bersyukur padamu Ya ALLAH..

..Assalamualaikum semua.. 

Nak bercerita tentang seorang sahabat bernama SYAZRUL FAIZ

rujuk blog aku yg lepas :
I
V

Kalau aku teringat FAIZ ni.. Aku sangat bersyukur dan mengkagumi kebesaran ALLAH SWT..
Subhanallah.. Keadaan Faiz yang aku boleh ibarat seperti 'mati hidup semula'..
Faiz bukan sahaja bagi semangat dekat aku tapi kawan2 yang lain jugak..

Dia dah lama bercuti dari sakit (sejak bulan 9)
Patotnye dah kena tangguh.. 
Tapi ada al kisah

Kami kena buat FINAL YEAR PROJEK (FYP) atau nama melayunya PROJEK TAHUN AKHIR

Semua orang tertekan!!

Dalam kami tengah tertekan ni, si Faiz yang di rumah ni dapatkan rawatan untuk memulihkan ingatannya.. Jadi dia teringat yang dia kena buat FYP tu.. 
Tapi, kami pon cube tidak menensekan dirinya.. Suruh dia jgn fikir lagi dan lain2..

TAPI.. Dia datang hari ini ke UPM untuk present FYP esok..

Subhanallah.. 

Kuatnya semangat dia.. Ada kawan2 yang tidak menerima dugaan seberat Faiz dah give up.. 

TAPI
Dia x give up.. Aku nampak dia jalan kaki dari KTDI (kolej aku) td ke Fakulti (10 minit jugak lah kalau jalan kaki)..

Air mata aku bergenang
Kalau Faiz yang mempunyai kekangan boleh kuat semangat, kenapa x aku n kawan2 yang lain macam tu??
Kami ni sempurna.. Tapi lemah semangat..

Kuatkan semangat anda seperti FAIZ =)

..Sekian, terima kasih..

No comments:

Post a Comment