BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Thursday, October 21, 2010

Riang Gembira Suka =)

Aku sangat suka chess. Boleh dikatakan sangat minat la.. Huhu.. Pernah bercita-cita nak kumpul semua chess set dari seluruh dunia.. Kalau aku nampak chess set yang sangat cantik, aku akan sangat terharu.. Bestnya kalau ada.. Adoiyai.. Tapi, yang x best nye, aku x reti main.. Hurm..
Baru-baru ni, kawan chess aku ada call.. Nama dia Kak Midah.. Aku ni, baru je main chess. Kira amatur lagi lah kalau di kalangan pemain2 UPM yang handal .. Aku baru join team UPM untuk tahun lepas.. Tak tahulah tahun ni dapat join lg ke x.. Ngee.. Pastu, Kak Midah ni ajak join 'tournament' kat UM..
Seronoknya sebab lama dah tak main chess.. Tapi, aku risau ni.. Kalau kalah teruk macam ne??
Adoiyai.. Kalau orang yang masuk tournament tu mesti terror gle.. Kena practise ni.. Doakanlah kejayaan saya ye kawan-kawan.. Maybe dalam bulan 12 kot game tu.. Lalala~
MODE : EXCITED.. =)

Jom Main =)

 Bestnya kalau ada  =)

Nak main chess !!!!

No comments:

Post a Comment