BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Monday, May 30, 2011

Nyamuk oh Nyamuk ..

Assalamualaikum

Tak boleh nak tdo sangat sebab nyamuk mengelilingi tubuh??
P/s : Hiperbola betul engkau ni... Bukan mengelilingi lah!!


Nyamuk tibe2 banyak sejak akhir-akhir ni dan agak mengganggu tidur aku sebab aku tergaru-garu.. Aku ni jenis yang x boleh tau kalau ada nyamuk gigit.. Mulelah aku akan =>

1) Bangun 
2) Bukak lampu
3) Mengira bilangan gigitan nyamuk
4) Menekan2 tempat kena gigit nyamuk tu dengan kuku hingga membentuk 1 bentuk yang cantek =)
5) Merasa puas dan sambung tdoq balik =)

Lagi satu habit pelik aku yang aku akan lakukan dekat nyamok ni :

1) Aku akan spray bilik dengan ubat nyamok..
2) Keluar kejap dari bilik tu kalau tak, dengan aku2 sekali pening.. Sembur ubat nyamuk nak bg nyamuk pening, tapi kalau aku pening sekali, ape cerr..?
3) Aku masuk bilik balik dan melihat lantai..
4) Nampak banyak nyamuk mamai2 di lantai bilik..
5) Aku akan menepuk2 nyamuk tu.. Nah, rasakan.. Ko hisap darah aku n kawan2 aku.. Bawa penyakit kan.. Amek kau.. 
P/s: Hakikatnya kesian tp terpaksa..
6) Menyapu bilik dan mengkebumikan mayat-mayat nyamuk tersebut ke dalam tong sampah..

THE END =)

No comments:

Post a Comment