BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Monday, May 23, 2011

Dahsat Weh!!

Assalamualaikum

MODE : SANGAT HAPPY!!

Happy lah sangat .. =) Macam terencat sudah..

Seperti ada kesinambungan dengan entry lepas.. Setelah aku bercerita dengan panjang lebar tentang Korea, aku pon tertido sambil membuka lagu2 feberet Korea aku..

TIBA-TIBA

Aku mimpi SNSD n CN BLUE weh.. Serious aku x tipu.. Subhanallah.. Best nya..


&


TAPI

:memang x logik tau:

:nampak sangat mimpi:

SEBAB

First
Kononnya, SNSD datang nak buat video clip kat UPM.. Time aku nak g tengok diorang tu, kawasan tersebut sunyi dan xder orang.. Cume ada aku & kawan aku je.. Jadi, aku dapat tengok dorang buat video clip dengan senang lenang..
P/s : Kalau keadaan sebenar, xder makna lah kan nak sunyi sepi tempat tu.. Entah2, aku mungkin kepenyekan dalam kesesakan orang ramai kalau hakikat yang sebenar!! Lagi satu, dalam banyak2 tempat yang chantek kat KL, mengapa UPM yang dipilih?? huhu.. Memang nampak sangat mimpi lah kan.. 

UPM terchenta =)

Second
Aku g ngan kawan aku yang aku x berapa nak rapat.. Of coz lah kalau betul2, aku akan g dengan kawan2 baik aku untuk berkongsi kegembiraan.. Hehe =)

Ketiga
Aku nampak mereka (SNSD & CN BLUE) dengan jarak yang sangat dekat terutama JESSICA (SNSD) & JUNGSHIN CHINGU (CN BLUE).. Siap main tenung-tenung lagi n tersenyum2 lagi..
P/s: Oh.. Keadaan sebenar, tidak mungkin lah kan.. haha =)

Kitorang x sempat main peace2 je.. Haha.. Senyum2 sempat =)

Jessica pon sama.. X sempat nak berpeace2.. X sempat nak minx autograp gak.. Hadui2..

Aku terbangun dan tersedar dari lamunan sebab rumate aku kejut SUBUH.. Thanx rumate.. Patotlah macam liat nak bangun.. Huhu.. Tapi ape2 pon, bersyukur kerana mimpi yang indah hari ni.. Alhamdulillah =)

Terima kasih kerana sudi membaca =)

No comments:

Post a Comment