BERKAWAN BIAR BERIBU.. JOM SAMA-SAMA FOLLOW =) TINGGALKAN URL ANDA..

Followers

Monday, March 21, 2011

Berangan Kejap Boleh?? Plzz =)

Assalamualaikum =)

Nak cite..

Aku nak berangan something..

Cuti sem kali ni lama (4 bulan)..

JADI

Aku nak keje supaya :

1) Betulkan tayar kereta aku yang dah berbunyik2.. Tak sedap telinga mendengar..

2) Nak tukar tayar kereta tu jugak sebab dah botak 
(bunga2 cinta dah tak ade langsung kat tayar kereta tu.. plain sudah...)

Lebih kurang macam ni lah tayar botak aku.. Sian kan..

Bestnye.. Nak tayar baruuuuuuuuuuu =)

3) Nak beli kamera baru..

Kamera lama yang menjadi pojaan hati selama ni..


I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
\/

IDAMAN YANG BARU


Nak LUMIX jugak.. X pedulik... Nak LUMIX jugaks =)

4) Nak beli MP3 =)

Comey gak MP3 SONY ni kan?? =)

OLEH KERANA KEINGINAN YANG TINGGI, SAYA HARUS BEKERJA!! 

HARUS!!

Handphone, biarlah kekal.. aku dah cukup selesa.. =)

Aip... Aip... Sape gelak, aku cepuk karang =)

SEKIAN, TERIMA KASIH =)

No comments:

Post a Comment